آن هاتاوی در یک فیلم هیولایی

به گزارش مجله سایه، روزنامه بانی فیلم: در فیلم جدید Colossal که در فستیوال چندی پیش تورنتوی کانادا اکران شد و بزودی در سطح دنیا به نمایش عمومی در می آید، یکبار دیگر یک هیولای مخوف که بی شباهت به ماری عظیم نیست، ظهور می نماید و خرابی ها و کشتار فراوانی را موجب می گردد. اتفاقات در سئول پایتخت کره جنوبی روی می دهد و در نتیجه بینندگان بی اختیار به یاد گودزیلا می افتند که داستان هایش خلق شده توسط ژاپنی ها است و از 70 سال پیش در صنعت سینما می فروشد. بازیگر اصلی Colossal آن هاتاوی آمریکایی است و او در نقش گلوریا ایفاگر رل زنی است که پس از جدایی از همسرش گذارش از بد اقبالی به سئول می افتد غافل از اینکه مار عظیم مخوف هم در آنجا سر برآورده است.

آن هاتاوی در یک فیلم هیولایی

این فیلم را کانادایی ها ساخته اند ولی کارگردانش ناچو ویگا لوندوی اسپانیایی است. از همه جالب تر حضور آن هاتاوی در این فیلم است و آن هم به این سبب که وی معمولاً در فیلم های رمانتیک و خانوادگی- اجتماعی حضور پیدا می نماید و خوراک و متاع مناسبی برای کارهای اکشن و پر حادثه تلقی نشده است و به درست یا غلط این باور وجود دارد که استفاده از او در فیلم های پرماجرا و اکشن فضایی و هیولایی تدبیر غلطی است. آن هاتاوی البته در فیلم هایی از آن دست که گفتیم حضور یافته و با کار در این زمینه ها ناآشنا نیست اما ماندگارترین فیلم های او در 10، 12 سالی که از ظهور وی در سطح اول سینما می گذرد، کارهای کمدی- رمانتیک و فیلم هایی بوده اند که وی در زمینه های عاطفی و یا کمدی های ملایم بازی نموده است.

آن هاتاوی حتی در فیلم های موزیکال هم حضوری خوش داشته و این خبر از تنوع کارایی های او و منحصر و محدود نبودن وی به ژانرها و گونه های خاص و وسعت توانایی های وی می دهد ولی در عین حال می شد در Colossal از ترکیب های بازیگری بهتری استفاده کرد و به فردی به جز هاتاوی هم روی آورد که هر چند در ارائه لایه های اجتماعی و رمانتیک کاراکتر خود در این فیلم پیروز است اما خصلت ها و رفتارهای او با فیلمی که یک هیولا حادثه ساز اصلی آن است، غریبه نشان می دهد.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: برترین ها
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 1303

به "آن هاتاوی در یک فیلم هیولایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آن هاتاوی در یک فیلم هیولایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید