اعتراض پرسپولیس به بازیکن دو اخطاره الدحیل، آیا نتیجه برمی شود؟

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، معز علی بازیکن تیم الدحیل در دو ملاقات رفت و برگشت فصل گذشته مرحله حذفی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا کارت زرد دریافت نموده و از ملاقات با پرسپولیس در هفته اول مرحله گروهی محروم بوده است .

اعتراض پرسپولیس به بازیکن دو اخطاره الدحیل، آیا نتیجه برمی شود؟

ناظر کره ای کنفدراسیون فوتبال اسیا در جلسه هماهنگی ملاقات پرسپولیس و الدحیل اعلام داشت که مونتاری بازیکن الدحیل بدلیل اخراج در بازی فصل گذشته مقابل السد از همراهی تیمش در ملاقات با پرسپولیس محروم است . طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا اخطارها یا پاک و حذف می شوند و یا انتقال می یابند و کارت زردهای معزعلی هم پس از حذف این تیم در لیگ قهرمانان می بایست به بازی های این فصل انتقال یابد.

بنابراین معز علی طبق یکی از بندهای قوانین و آیین نامه مسابقات محروم بوده و باشگاه پرسپولیس مراتب اعتراض خود را به وسیله فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته برگزاری مسابقات در مهلت قانونی ارایه کرد.

باشگاه در این باره متعاقبا اطلاع رسانی هایی را خواهد داشت.باشگاه همه جوانب و آیین نامه ها را آنالیز و مشاوره هایی نیز در این باره دریافت نموده و با توجه به وجود بعضی ابهامات و موارد ضد و نقیض در آیین نامه ها مراتب اعتراض خود را اعلام داشته است.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2680

به "اعتراض پرسپولیس به بازیکن دو اخطاره الدحیل، آیا نتیجه برمی شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض پرسپولیس به بازیکن دو اخطاره الدحیل، آیا نتیجه برمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید