ایرپاد 4 قرار است با طراحی تازه و حذف نویز از راه برسد

به گزارش مجله سایه، مارک گورمن، خبرنگار خبرگزاری بلومبرگ، اعلام نموده که اپل میخواهد در سال 2024 از ایرپاد 4 با ویژگی های نو رونمایی کند. در این گزارش آمده که با دو نسخه متفاوت ایرپاد 4 روبرو می شویم که دو قیمت متفاوت خواهند داشت. به طور معین، این دو نسخه جایگزین ایرپاد 3 و ایرپاد 2 خواهند بود. برای یادآوری باید بگوییم که در حال حاضر تفاوت زیادی بین ایرپاد 2 و ایرپاد 3 وجود ندارد و به همین دلیل زمانی که کاربران به سمت ایرپاد 2 می روند، این موضوع منجر به کاهش عایدی اپل می گردد.

ایرپاد 4 قرار است با طراحی تازه و حذف نویز از راه برسد

بر اساس این گزارش تازه، طراحی ایرپاد 4 ترکیبی از طراحی ایرپاد کنونی و ایرپاد پرو خواهد بود. بنابراین باید انتظار روبرو شدن با ساقه های کوتاه تری را داشته باشیم ولی هنوز نمی دانیم آیا اپل برای این هدفون از سری سیلیکونی استفاده می نماید یا نه. از دیگر ویژگی های لو رفته، باید به طراحی تازه کیس هدفون هم اشاره کنیم. این کیس تازه قرار است با قابلیت Find My و پورت USB-C به دست کاربران برسد. گفته می گردد مدل گران تر ایرپاد 4 از قابلیت حذف نویز فعال هم بهره می برد که تا به حال فقط در مدل های ایرپاد پرو مورد استفاده قرار گرفته است. بنابراین کاربرانی که دنبال ایرپاد با قیمت پایین تر هستند، می توانند سراغ این مدل بروند.

ظاهرا ایرپاد 4 در سال 2024 و در کنار آیفون های تازه رسما رونمایی خواهد شد. اپل میخواهد سال 2024 نسل تازه ایرپاد مکس را هم معرفی کند که ظاهرا تغییرات آن محدود به رنگ های تازه و البته پورت USB-C است. در نهایت انتظار داریم نسل تازه ایرپاد پرو در سال 2025 راهی بازار گردد. این هدفون هم قرار است طراحی بهتری داشته باشد و مجهز به چیپ سریع تری گردد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آذر 1402 بروزرسانی: 27 آذر 1402 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 16388

به "ایرپاد 4 قرار است با طراحی تازه و حذف نویز از راه برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرپاد 4 قرار است با طراحی تازه و حذف نویز از راه برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید