بازدید استاندار قزوین از چند واحد صنعتی در تاکستان

به گزارش مجله سایه، استاندار قزوین با سفر به تاکستان از چند واحد صنعتی در این شهرستان بازدید کرد و در جریان مسائل آنان نهاده شد.

بازدید استاندار قزوین از چند واحد صنعتی در تاکستان

به گزارش خبرنگاران قزوین ، استاندار قزوین با سفر به شهرستان تاکستان از یک شرکت فراوری نماینده انواع لفاف های بسته بندی با اشتغال 135 نفر بازدید کرد.

از جمله مسائل این واحد فراوریی بدهی به بانک صنعت و معدن و فقدان راه دسترسی آسفالته بود که مورد آنالیز نهاده شد و تصمیمات لازم برای آن اتخاذ شد.

استاندار در ادامه از یک شرکت دیگر در زمینه فراوری ورق ام دی اف با اشتغالزایی 45 نفر بازدید و دستور های لازم را برای پیگیری و برطرف مسائل آن که از زبان مدیران شرکت مطرح شد صادر کرد.

جمالی پور بعلاوه در راستای تحقق شعار فراوری، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها از شرکت فراوری نماینده انواع تشک با هشت نفر اشتغالزایی، یک شرکت فراوری انواع جعبه کارتن با 11 نفر اشتغال و یک واحد فراوریی دیگر در زمینه فراوری انواع خوراک دام و طیور با 10 نفر اشتغالزایی واقع در شهرک صنعتی خرمدشت بازدید کرد.

استاندار قزوین در این بازدید گفت: مدیران ارشد استان قزوین از واحد های صنعتی به صورت مستمر بازدید می نمایند تا بتوانند از نزدیک برای برطرف موانع فراوری، ایجاد رونق مالی و تحقق شعار سال اقدام نمایند.

جمالی پور با بیان اینکه برای تحقق شعار فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، تمام کوشش خود را خواهیم کرد، اضافه کرد: یکی از گام ها برای محقق شدن این شعار بازدید از شهرک های صنعتی و واحد های فراوریی و آشنایی با مسائل و موانع فراوری از زبان خود صنعتگران و فراورینمایندگان است.

وی تاکید نمود: تحقق شعار فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نیازمند همراهی و همگامی تمامی دستگاه های اجرایی است که ماموریت ها و برنامه های لازم در این زمینه به تمامی دستگاه ها ابلاغ شده است.

شهرک صنعتی خرمدشت از توابع شهرستان تاکستان بوده و در 75 کیلومتری غرب قزوین واقع شده است.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای 13 شهرک و 6 ناحیه صنعتی است.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 8619

به "بازدید استاندار قزوین از چند واحد صنعتی در تاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید استاندار قزوین از چند واحد صنعتی در تاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید