بازیکنان در باد سه گل خوابیدند، در کنار طرفداران جشن صعود می گیریم

به گزارش مجله سایه، خبرنگاران/لرستان سرمربی خیبر خرم آباد گفت: نیمه دوم فولاد نوین بهتر از ما بازی کرد، چون کمی عقب رفته بودیم و بازیکنان در باد سه گل خوابیده بودند.

بازیکنان در باد سه گل خوابیدند، در کنار طرفداران جشن صعود می گیریم

مهرداد خادمی در گفت وگو با خبرنگاران، پس از فزونی 4 بر 2 خیبر برابر فولاد نوین اهواز اظهار کرد: چند هفته خوب بازی می کنیم و کیفیت فنی مناسبی داریم اما نتیجه لازم را نمی گرفتیم که خوشبختانه در این بازی نتیجه متناسب با کیفیت فنی را کسب کردیم.

وی ادامه داد: بعد از بازی هفته قبل با استقلال ملاثانی که موقعیت های زیادی داشتیم و استفاده نکردیم، فولاد نوین را بررسی نموده بودیم که جواب داد و در نیمه نخست به سه گل رسیدیم و بازهم موقعیت داشتیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

خادمی اذعان کرد: نیمه دوم فولاد بهتر از ما بازی کرد، چون کمی عقب رفته بودیم و بازیکنان در باد سه گل خوابیده بودند و حریف به ما فشار آورد اما در زمان مناسبی گل چهارم را زدیم و پیروز شدیم.

سرمربی خیبر خرم آباد در خصوص عملکرد ضعیف این تیم در بازی های قبلی گفت: بازیکنان هجومی دیر به تیم اضافه شدند و مصدومیت هم مقداری اذیت کرد. چند وقت سامان محرابی را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم و امروز هم با اینکه جراحی سنگینی نموده بود اما با مردانگی وارد زمین شد و دو گل به ثمر رساند.

وی به کیفیت زمین چمن استادیوم تختی خرم آباد اشاره نمود و اضافه نمود: خیبر روی زمین فوتبال بهتری به نمایش می گذارد و امیدواریم پس از بازی با همدان که یک ماه لیگ تعطیل می گردد، شرایط این زمین بهتر گردد.

خادمی با بیان اینکه خیبر متعلق به طرفداران است، اضافه نمود: از تماشاگران تشکر می کنم که امروز هم ما را تنها نگذاشتند و امیدواریم در کنار طرفداران جشن صعود به لیگ دسته اول را بگیریم.

به گزارش خبرنگاران، حسن هوری سرمربی تیم فولاد نوین اهواز پس از بازی با خبرنگاران مصاحبه نکرد.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2183

به "بازیکنان در باد سه گل خوابیدند، در کنار طرفداران جشن صعود می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان در باد سه گل خوابیدند، در کنار طرفداران جشن صعود می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید