تدابیر لازم در مورد ورود زائران به قم اتخاذ گردد

به گزارش مجله سایه، خبرنگاران/قم استاندار قم گفت: بعضی از بیماران از کشور عراق وارد ایران شدند که مقصد آن ها شهرهای زیارتی ازجمله قم و مشهد است بنابراین لازم است که هر چه سریع تر تدابیر لازم در مورد ورود زائران به استان گرفته گردد تا دچار نوسانات سال گذشته نشویم.

تدابیر لازم در مورد ورود زائران به قم اتخاذ گردد

بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه ملی ستاد مبارزه با کرونا با ابراز نگرانی در مورد شیوع پیک چهارم کرونا در کشور گفت: متأسفانه در استان خوزستان شاهد شرایط شتاب ویروس کرونا ازنظر افزایش فوتی ها هستیم که بیشتر فوتی های این استان مربوط به ویروس جهش یافته انگلیسی و آفریقایی است.

استاندار قم با اشاره به تصمیمات این جلسه در مورد اعمال محدودیت های جدی در استان خوزستان بیان کرد: با توجه به تصمیمات گرفته شده از سوی ستاد قرارگاه ملی مبارزه با کرونا، تصمیمات لازم در مورد محدودیت های جدی تر در امر ورود و خروج افراد به کشور گرفته شده که همراه با مصوبات سفرهای نوروزی اطلاع رسانی می گردد.

وی با تأکید بر ادامه دار بودن ممنوعیت تردد شبانه از 9 شب تا 3 بامداد در استان اظهار داشت: بعضی از بیماران از کشور عراق وارد ایران شدند که مقصد آن ها شهرهای زیارتی از جمله قم و مشهد است بنابراین ضروری است که هر چه سریع تر تدابیر لازم در مورد ورود زائران به استان گرفته گردد تا دچار نوسانات سال گذشته نشویم.

سرمست با تأکید بر اینکه ضروری است عادت کردن به سبک زندگی کرونایی سرلوحه کار عموم قرار بگیرد ابراز کرد: جهت جلوگیری از شیوع بیماری، سال جاری مراسم اعتکاف در سراسر کشور برگزار نمی گردد.

وی در انتهای سخنان خود اضافه کرد: با توجه به اینکه شرایط استان در حال حاضر آبی اما بسیار شنماینده است، از شهروندان خواهش می کنیم در سال جدید از برگزاری هرگونه تجمعات و دورهمی و همچنین حضور در مراکز خرید قبل از نوروز اکیداً خودداری نمایند تا جان خود و عزیزانشان به خطر نیفتد.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 7333

به "تدابیر لازم در مورد ورود زائران به قم اتخاذ گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدابیر لازم در مورد ورود زائران به قم اتخاذ گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید