تریلر Zenless Zone Zero مبارزات و محیط شهری آن را نشان می دهد

به گزارش مجله سایه، شرکت miHoYo در جریان رویداد افتتاحیه گیزکام 2023 تریلر جدیدی از بازی اکشن نقش آفرینی Zenless Zone Zero را منتشر کرد.

تریلر Zenless Zone Zero مبارزات و محیط شهری آن را نشان می دهد

شرکت چینی miHoYo و استودیو زیرمجموعه آن یعنی Hoyoverse که سازنده پیروز و سودآوری مثل گنشین ایمپکت (Genshin Impact) و Honkai Star Rail است، حضور پررنگی را در رویداد افتتاحیه گیمزکام 2023 داشت. علاوه بر نمایش هایی از دو بازی اشاره شده که به محتوای تازه برای آن ها و معرفی نسخه پلی استیشن بازی Honkai Star Rail منتهی شد، این شرکت تریلر تازه ای را از بازی تازه خود یعنی Zenless Zone Zero به نمایش گذاشت. این تریلر نگاهی به شهر آینده نزدیک نیو اریدو (New Eridu) دارد که در آن شخصیت ها می توانند بیرون بروند و بازی های آرکید انجام دهند.

ژنیو لی (Zhenyu Li)، تهیه کننده بازی، پیش از آغاز تریلر خلاصه ای کوتاه از بازی را ارائه داد و با اذعان به فاصله به روزرسانی ها از زمان اولین تست بتای بازی، تأکید کرد که این در واقع یک اکشن نقش آفرینی فانتزی شهری است. او درباره این موضوع بیان می نماید: من می دانم که مدتی از زمانی که ما در حال کار بر روی آن بودیم می گذرد و به همین علت خوشحالم که امروز اینجا هستم تا پیشرفت هایی که با این بازی داشته ایم را به شما نشان دهم. ما یک تریلر را با خود آورده ایم که بعضی از محیط های شهری که روی آن ها کار نموده ایم و بعلاوه بعضی از ویژگی های بازی را به شما نشان می دهد. امیدوارم آن را دوست داشته باشید.

همانطور که لی اشاره می نماید، این تریلر زمان زیادی را روی محیط های شهر نیو اریدو می گذارد که در آن شما باید در برابر حمله های هیولاهایی ناشناخته به نام Hollow مقاومت کنید. بعضی از چهره های آشنا نیز ظاهر می شوند اما به جای خود شخصیت ها، تأکیدی بر نقش آن ها در مبارزات، یعنی سیستم کمکی Zenless Zone Zeroes وجود دارد. شما می توانید برای حرکت های تدافعی، فرار یا تهاجمی بین شخصیت ها جابجا کنید و این تریلر قطعاً مبارزات بازی را پر زرق و برق و قوی نشان می دهد.

این تریلر بعلاوه تعداد زیادی از شخصیت های قابل بازی مختلف را در مبارزات نشان داد که نشان می دهد چه چیزی Zenless Zone Zero را نسبت به دیگر ساخته های این استودیو جدا می نماید. مبارزه ای که در این تریلر دیدیم، یک شخصیت را در مقابل یک غولآخر بزرگ نشان می دهد که از حرکاتی مانند ضدحمله و دفاع در مقابل آن غولآخر استفاده می نماید. این موضوع نشان می دهد که بازی مبارزات اکشن عمیق تری خواهد داشت.

تا به حال تاریخ عرضه بازی Zenless Zone Zero تعیین نشده و هنوز به صورت دقیق نمی دانیم که بازی برای چه پلتفرم هایی عرضه خواهد شد. این در حالی است که بازی های اخیر شرکت miHoYo ابتدا برای کامپیوتر و گوشی های موبایل عرضه شده اند و کمی بعد هم نسخه پلی استیشن آن ها به انتشار رسیده است.

منبع: Gamespot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 شهریور 1402 بروزرسانی: 3 شهریور 1402 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 16046

به "تریلر Zenless Zone Zero مبارزات و محیط شهری آن را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر Zenless Zone Zero مبارزات و محیط شهری آن را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید