توفیق اجباری برای جوانان استقلال، تهدیدی که تبدیل به فرصت شد

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، فشردگی بازی ها، نداشتن اردو در نیم فصل، نبود بازی های تدارکاتی، بدنسازی نامناسب و یا هر علت دیگری باعث بالا رفتن شمار مصدومان تیم استقلال در هفته های اخیر شد، این موضوع یک توفیق اجباری برای دست اندرکاران باشگاه است تا فرصت بیشتری برای استفاده از بازیکنان جوان و مستعد داشته باشند.

توفیق اجباری برای جوانان استقلال، تهدیدی که تبدیل به فرصت شد

مصدومیت همزمان عارف غلامی و سیاوش یزدانی این فرصت را ایجاد کرد تا شاهین طاهرخانی در روزهای سخت و بازی های بزرگ فرصت رفتن به میدان پیدا کند. فرصتی که شاید در روزهای عادی بعید بود نصیب این بازیکن جوان و ملی پوش امید کشورمان گردد.

حضور در چند ملاقات مهم آسیایی و داخلی از جمله بازی کردن مقابل پرسپولیس از طاهرخانی مدافعی قابل اعتماد ساخت که حالا شاید حتی با بازگشت مصدومان خط دفاعی و آماده شدن یک خارجی باتجربه، باز هم مجیدی به راحتی از کنار نام او عبور نکند.

نگاهی به اسامی بازیکنان استقلال که راهی کویت هستند نشان می دهد در کاروان آبی پوشان کم نیستند بازیکنان جوانی که مثل طاهرخانی منتظر فرصتی برای اثبات شایستگی های خود هستند. جوانانی مثل علیرضا انصاری، امیر حسین کارگر، سینا خادم پور، عظیم گوگ و زکریا مرادی که این آخری با چند دقیقه بازی مقابل شاهین بوشهر و الشرطه عراق، چشم ها را به سوی خود خیره کرد تا جایی که خیلی ها معتقدند در صورت نرسیدن قائدی، بهتر است این بازیکن جوان در خط حمله کنار مطهری باتجربه بازی کند.

در واقع مصدومیت همزمان ستاره های استقلال تهدیدی برای این تیم بود که با شجاعت فرهاد مجیدی این تهدید با میدان دادن به بازیکنان جوان تبدیل به فرصت می گردد.

اسامی 24 بازیکنی که قرار است استقلال را در سفر به کویت جهت ملاقات با الاهلی همراهی نمایند عبارت است از؛ حسین حسینی، حسین پورحمیدی، علیرضا انصاری، وریا غفوری، امیر کارگر، روزبه چشمی، محمد دانشگر، نیکولای بودوروف، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، شاهین طاهرخانی، سینا خادم پور، عظیم گوگ، هروویه میلیچ، میلاد زکی پور، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید باقری، آرش رضاوند، مرتضی تبریزی، مهدی قائدی، ارسلان مطهری، علی دشتی و زکریا مرادی.

ملاقات تیم های استقلال و الاهلی عربستان در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 روز دوشنبه 28 بهمن به میزبانی نماینده عربستانی در کشور کویت برگزار می گردد. هر دو تیم در روز اول این مسابقات مقابل حریفان شأن با نتیجه مشابه یک-یک متوقف شده بودند.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2691

به "توفیق اجباری برای جوانان استقلال، تهدیدی که تبدیل به فرصت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توفیق اجباری برای جوانان استقلال، تهدیدی که تبدیل به فرصت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید