جذب یک روانشناس بالینی در مراکز مشاوره باعث پیشگیری از آسیب های اجتماعی می گردد

به گزارش مجله سایه، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: جذب یک روانشناس بالینی در مراکز مشاوره دانشگاه های علوم پزشکی می تواند باعث پیشگیری از آسیب های اجتماعی می گردد.

جذب یک روانشناس بالینی در مراکز مشاوره باعث پیشگیری از آسیب های اجتماعی می گردد

سیما سادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد مهمترین مشکل درحوزه فرهنگی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی گفت: مسائل در این حوزه بسیار زیاد است اما فکر می کنم همان سه مصوبه ای که مطرح شده، خوابگاه متاهلی، کاهش اعتبارات فرهنگی و جذب روانشناس بالینی در دانشگاه های علوم پزشکی است که امیدواریم در سال جدید هر کدام از دانشگاه های علوم پزشکی یک خوابگاه متاهلی داشته باشند و این شاخصه ارتقا پیدا کند.

وی اضافه نمود: یکی دیگر از مواردی که پیگیری خواهد شد، ممنوعیت کاهش اعتبارات فرهنگی یعنی دیگر نباید در دانشگاهی ببینیم که یک درصد بودجه فرهنگی هم کم می گردد .

لاری ادامه داد: درخواست مجوز جذب روانشناس بالینی را به وزیر بهداشت دادیم که از سال جدید این نیرو را در دانشگاه ها بتوانیم جذب کنیم ، اگر بتوانیم مجوز جذب یک روانشناس بالینی را برای دانشگاه های علوم پزشکی بگیریم در اداره های مشاوره خیلی از آسیب های اجتماعی را می توانیم پیشگیری می کنیم.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 3336

به "جذب یک روانشناس بالینی در مراکز مشاوره باعث پیشگیری از آسیب های اجتماعی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب یک روانشناس بالینی در مراکز مشاوره باعث پیشگیری از آسیب های اجتماعی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید