حسین اوجاقی: برای 3 طلای یونیورسیاد یکسال زحمت کشیدیم

به گزارش مجله سایه، سرمربی تیم ملی ووشو می گوید برای سه مدال طلای یونیورسیاد از یک سال قبل تمرین کرده بودیم.

حسین اوجاقی: برای 3 طلای یونیورسیاد یکسال زحمت کشیدیم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به تایپه، حسین اوجاقی پس از قهرمانی هر سه ووشوکار مرد ایران در بازی های دانشجویان جهان اظهار کرد: ملی پوشان ما تمرینات بسیار خوبی داشتند و ما برای مسابقات یونیورسیاد از یک سال قبل تدارک دیده بودیم. ما نفرات خیلی قوی را به بازی های دانشجویان جهان آوردیم. نفرات ما کسانی هستند که عناوین جهانی دارند. آهنگریان طلای آسیا و نقره جام جهانی دارد. حمید لادور طلای کامبت گیمز و جام جهانی را دارد و یا جعفر شیرزاده برنز جهان و طلای کامبت گیمز را دارد. در واقع نفرات سطح بالایی را به یونیورسیاد آوردیم. البته تیم های دیگر نیز همین طور هستند و روسیه، ویتنام، ترکیه یا قزاقستان همان رقبایی هستند که هر ساله در جهانی آن ها را می بینیم.

اوجاقی در مورد کسب 3 طلای کاروان ایران توسط ووشوکاران گفت: وقتی که کاروان ایران در یونیورسیاد 7 طلا دارد و 3 طلا را ما گرفته ایم، نتیجه بسیار خوبی است و چند پله رنکینگ ایران در جدول مدال ها را ارتقا دادیم.

سرمربی تیم ملی ووشو در مورد عملکرد آرزو سلیمی تنها بانوی سانداکار ایران در یونیورسیاد گفت: آرزو سلیمی هم می توانست مسابقه فینال را ببرد اما تجربه اش کم بود. کره ای سه دوره در جهانی شرکت کرده و مدال بازی های آسیایی و چند نقره و برنز جهان را دارد اما آرزو سلیمی برای اولین بار بود که در خارج از کشور مبارزه می کرد و چند سال تنها در مسابقات داخلی حضور داشته است.

اوجاقی در انتها گفت: از شخص دکتر علی نژاد، رییس فدراسیون ووشو تشکر می کنم چرا که اگر ما در این جا مدال می گیریم مرهون مدیریت بسیار خوب و تلاش های ایشان است. هم چنین از دکتر دهخدا و همکاران شان در فدراسیون دانشگاهی تشکر می کنم که به ووشو اعتماد کردند و هماهنگی های لازم را به وجود آوردند و تعامل بسیار بالایی با فدراسیون ووشو داشتند.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 1675

به "حسین اوجاقی: برای 3 طلای یونیورسیاد یکسال زحمت کشیدیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "حسین اوجاقی: برای 3 طلای یونیورسیاد یکسال زحمت کشیدیم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین اوجاقی: برای 3 طلای یونیورسیاد یکسال زحمت کشیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید