خانه محیط زیست در کتابخانه های منتخب همدان افتتاح می گردد

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران در همدان، عاطفه زارعی با بیان اینکه یکی از دغدغه های جدی ما حفظ محیط زیست و تبیین آن برای مردم به ویژه اعضای کودک و نوجوان است اظهار کرد: ویژه برنامه های فرهنگی کتاب محور با همکاری کارشناسان و محیط بانان در اغلب شهرستان ها به همت کتابداران همیشه برگزار می گردد.

خانه محیط زیست در کتابخانه های منتخب همدان افتتاح می گردد

وی اضافه نمود: در این برنامه ها سعی کتابداران و محیط بانان بر این است که دوستی اعضا به ویژه بچه ها و نوجوانان را با طبیعت عمق بخشیده و اهمیت حفظ آن را برای زندگی بهتر افراد و آیندگان تبیین گردد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان با تاکید بر اینکه برای اجرای باکیفیت تر این برنامه ها و دسترسی به منابع بیشتر خانه محیط زیست در کتابخانه های منتخب استان با همکاری اداره کل حفظ محیط زیست راه اندازی خواهد شد یادآور شد: در حال حاضر مقدمات کار از جمله مشخص مکان، تهیه تابلو، اختصاص قفسه های کتاب و تأمین منابع اطلاعاتی از جمله کتاب و بروشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه به زودی خانه های محیط زیست افتتاح می گردد تأکید کرد: این خانه ها در کتابخانه هایی که محل رفت و آمد و رجوع بیشتری در هر شهرستان هستند مستقر خواهد شد.

زارعی اظهار داشت: در کتابخانه مرکزی نیز در محل لابی و ورودی کتابخانه فضای لازم در نظر گرفته شده که آیین افتتاح این خانه ها در کتابخانه های عمومی در این بخش برگزار می گردد.

وی تأکید کرد: یکی از شاخه های مسئولیت های اجتماعی کتابخانه های عمومی تبیین اهمیت محیط زیست است که با این اقدام به صورت ویژه تر به آن پرداخته خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 4 تیر 1402 بروزرسانی: 4 تیر 1402 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 15556

به "خانه محیط زیست در کتابخانه های منتخب همدان افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه محیط زیست در کتابخانه های منتخب همدان افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید