خبرنگاران سرمربی ملی حفاری: لغو لیگ برتر فوتسال زنان به ضررمان شد

به گزارش مجله سایه، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتسال زنان شرکت ملی حفاری اهواز گفت: می توانستیم پیروزی برابر سایپا را تکرار کنیم اما با لغو این دیدارها بازیکنانم تمرین نخواهند داشت و رسیدن به قهرمانی لیگ برتر سخت می گردد و این موضوع به ضررمان شد.

خبرنگاران سرمربی ملی حفاری: لغو لیگ برتر فوتسال زنان به ضررمان شد

تیم ملی حفاری اهواز در نخستین ملاقات در دور رفت مرحله پلی آف (حذفی) برابر سایپا به رجحان 4 بر 3 دست یافت اما این ملاقاتها اکنون بدلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

مینا بارانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: براساس بخشنامه وزارت ورزش و جوانان مرحله حذفی لیگ برتر فوتسال زنان لغو شد و مجبور شدیم تا بازیکنان را به منزل بفرستیم. همچنین به دستور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تمامی سالن های ورزشی در استان تعطیل شد و بازیکنان حتی نمی توانند تمرین نمایند.

وی افزود: این تعطیلی به بازیکنان آسیب می رساند زیرا آنان در سطح آمادگی خیلی خوبی بودند و از نظر تکنیک و تاکتیک خود را برای سه بازی آماده نموده اند اما با این وقفه از آمادگی جسمانی و بدنی دور می شوند. گرچه به آنان برنامه ورزشی دادیم، اما وقتی باشگاه ها در شهرستان ها تعطیل هستند باز هم نمی توان توقع داشت که این سطح از آمادگی را در ملاقاتهای پایانی مرحله حذفی ببینیم.

سرمربی تیم ملی حفاری اهواز در مورد ملاقات برابر سایپا گفت: پیش بینی می کردیم تیم هایی که در مرحله پلی آف با آنان بازی می کنیم ملاقات با آنان راحت نباشد و کار ما سخت می گردد. می دانستیم بازی سختی را در تهران برابر سایپا پیش رو داریم. همچنین حضور تماشاگران و فضای سالن می تواند در فرایند بازی اثرگذار باشد. بازیکنان حفاری به این درک رسیده اند تا بازی خوبی را انجام دهند. گرچه آسیب دیدگی سحر پاپی و نداشتن او در فاز هجومی تیم را تحت تاثیر قرار داد و اگر وی در ادامه بازی حضور داشت و به تیم یاری می کرد شاید گل های بیشتری به سایپا می زدیم و بهتر از این عمل می کردیم.

وی افزود: سایپا بازیکنان با تجربه و خوبی خیلی دارد اما با این حال توانستیم در تهران این تیم را شکست دهیم و قرار بود در اهواز هم این پیروزی را تکرار کنیم اما کرونا این اجازه را به ما نداد.

بارانی یادآور شد: یکی از نقاط قوت لیگ سال جاری، پویایی آن بود که تا لحظه آخر نمی دانستیم تیم ها چه بازی را از خود نشان می دهند. در این فصل بازیکنان خوبی به تیم تزریق شده بودند که ظرفیت خوبی داشتند. تنها ضعف لیگ این فصل مرحله پلی آف بود و از همان اول عنوان کردم، تیمی که بیشترین امتیاز را کسب می نماید قهرمان است اما فشار مرحله حذفی جز هزینه و آسیب دیدگی چیز دیگری برای فوتسال زنان ندارد. اگر پلی آف نبود اکنون قهرمان لیگ معین شده بود و بازیکنی مصدوم نمی شد. اکنون بازیکنان خوبی چون فرشته کریمی و سارا شیربیگی بدلیل آسیب دیدگی نمی توانند حتی در اردوهای تیم ملی حاضر شوند. امیدوارم در فصل بعد نیز تیم ها از ابتدا یا وسط فصل انصراف ندهند تا لیگ برتر را با چالش روبرو نمایند. این انصراف ها برای فوتسال زنان که لیگ پویایی دارد صورت خوشی ندارد.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2970

به "خبرنگاران سرمربی ملی حفاری: لغو لیگ برتر فوتسال زنان به ضررمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی ملی حفاری: لغو لیگ برتر فوتسال زنان به ضررمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید