دین محمدی: امیدوارم بازی استقلال و سپاهان در جام حذفی هم جذاب باشد، باشگاه نباید پیشکسوتان را فراموش کند

به گزارش مجله سایه، پیشکسوت استقلال گفت: پیشکسوتان فقط و فقط به عشق پیراهن استقلال در این تیم بازی کردند و حالا که به حمایت احتیاج دارند، نباید پشتشان خالی گردد.

دین محمدی: امیدوارم بازی استقلال و سپاهان در جام حذفی هم جذاب باشد، باشگاه نباید پیشکسوتان را فراموش کند

به گزارش ، سیروس دین محمدی در حاشیه مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: به اعتقاد من قرعه کشی به خوبی انجام شد. شاید هواداران استقلال و سپاهان فکر نمایند تیمشان بازی سختی دارد، اما 2 تیم در لیگ بازی بسیار خوبی انجام دادند و مردم می خواهند یک بازی خوب دیگر ببینند.

دین محمدی گفت: در جام حذفی هیچ چیز تعیین نیست و تاکنون بعضی تیم های لیگ یکی هم به فینال رسیده اند. جام حذفی جام شگفتی ها است و امیدوارم از بازی های این مرحله لذت ببریم. بازی سپاهان و استقلال هم طبق قرعه درآمد و امیدوارم بازی خوبی را ببینیم.

پیشکسوت استقلال درباره شرایط این تیم گفت: اوایل فصل از استقلال انتقاد کردم و گفتم تیم خوب بازی نمی نماید. به هر حال طبیعی است وقتی تیم ضعیف بازی می نماید، من به عنوان پیشکسوت تیم انتقاد می کنم، اما در حال حاضر تیم خوب بازی می نماید و ما هم به خوبی از تیم حمایت می کنیم. استقلال با همین فرایند پیش برود می تواند قهرمان این فصل گردد.

او در مورد این که گفته می گردد مدیران باشگاه استقلال به پیشکسوتان این تیم اهمیتی نمی دهند گفت: از قدیم گفته اند پهلوان زنده را عشق است، اما به مسئولان باشگاه می گویم که پیشکسوتان را از قلم نیاندازید، زیرا بعضی از پیشکسوتان به حمایت باشگاه احتیاج دارند. در حال حاضر هر 2 تیم استقلال و پرسپولیس تحت پوشش وزارت ورزش ورزش هستند و در پرسپولیس می بینیم که علی پروین پیشکسوتان را دور هم جمع نموده و از آن ها حمایت خوبی می گردد، اما پیشکسوتان استقلال هنوز پراکنده اند و این اصلا خوب نیست. مدیران باشگاه استقلال باید این تیم را سر و سامان دهند. به هر حال پیشکسوتان حیف هستند و باشگاه باید از آن ها حمایت کند، زیرا تمام فقط و فقط به عشق پیراهن استقلال در این تیم بازی کردند و حالا که به حمایت احتیاج دارند، نباید پشتشان خالی گردد.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 1961

به "دین محمدی: امیدوارم بازی استقلال و سپاهان در جام حذفی هم جذاب باشد، باشگاه نباید پیشکسوتان را فراموش کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دین محمدی: امیدوارم بازی استقلال و سپاهان در جام حذفی هم جذاب باشد، باشگاه نباید پیشکسوتان را فراموش کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید