ردمی K30 زوم در دست ساخت واقع شده است؛ محصولی جدید و متفاوت از شیائومی!

به گزارش مجله سایه، طبق گفته ردمی، برند زیر مجموعه شیائومی، گوشی ردمی K30 پرو به زودی معرفی خواهد شد اما اینطور که به نظر می رسد این شرکت قصد دارد به همراه پرچم دار خود، از نسخه دیگری تحت عنوان ردمی K30 زوم نیز رونمایی کند.

ردمی K30 زوم در دست ساخت واقع شده است؛ محصولی جدید و متفاوت از شیائومی!

هنوز اطلاعات دقیقی از اینکه این گوشی دقیقا چه فرقی با مدل های دیگر K30 خواهد داشت نداریم اما به گفته یکی از اعضای XDA، به احتمال خیلی زیاد این گوشی در دست ساخت قرار گرفته است. البته با نگاهی به تاریخ گوشی های هوشمند، به خوبی می توان دریافت که پسوند زوم معمولا به توانایی بزرگ نمایی دوربین اشاره دارد و این یعنی بعد از هواوی و سامسونگ، حالا شیائومی می خواهد از گوشی جدید خود با قابلیت بزرگ نمایی چندین برابری رونمایی کند.

اگر ردمی K30 پرو از مجموعه دوربین های مشابهی مانند مدل استاندارد خود بهره ببرد، یعنی شاهد دوربین تله فوتو در آن نخواهیم بود و خب بیش از پیش وجود یک محصول که توانایی بزرگ نمایی داشته باشد حس می شود! البته بعید به نظر می رسد صرفا وجود یک دوربین تله فوتو معمولی باعث قرارگیری پسوند زوم در کنار ردمی K30 شود! احتمالا باید شاهد قابلیت بسیار خوب این محصول در بزرگ نمایی باشیم!

مقایسه دوربین گلکسی اس 20 اولترا، هواوی P30 پرو، گلکسی نوت 10 پلاس و شیائومی می نوت 10

پیش تر هم دیده بودیم حتی قبل از سامسونگ، شیائومی بود که در گوشی های خود از سنسوری به بزرگی 108 مگاپیکسل استفاده کرد و این یعنی این شرکت به اندازه کافی شجاعت امتحان کردن فناوری های جدید را در محصولات خود دارد! اگر ردمی K30 پرو از دوربین تله فوتو بهره ببرد، تقریبا باید مطمئن باشیم که نسخه زوم آن از دوربین پریسکوپی یا دوربینی با قابلیت بزرگ نمایی خارق العاده بهره خواهد برد!

علاوه بر این ها، گوشی هایی نظیر ردمی نوت 9 و ردمی 10X نسخه 4G نیز توسط این فرد دیده شد! ردمی نوت 9 محصولی بود که هم در مورد آن شنیده بودیم و هم انتظار رونمایی از آن را داشتیم چون شعبه هندوستان ردمی در توییتر در مورد آن خبر داده بود. اما در مورد ردمی 10X 4G تا کنون حرفی به میان نیامده بود! این اولین باری هم نیست که محصولی از شیائومی را با پسوند X مشاهده می کنیم. در سال 2017، ردمی از گوشی ردمی 4X رونمایی کرد که در خانواده ردمی نوت 4 قرار می گرفت. نکته جالب در مورد ردمی 10X اما جایی است که هنوز خبری از ردمی 9 نشده و عرضه نسخه 10 کمی عجیب خواهد بود!

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم، کلمه 4G است که یعنی اگر چنین محصولی در کار باشد، قطعا نسخه 5G آن را هم شاهد خواهیم بود. فعلا به جز ردمی K30 پرو و ردمی نوت 9، وجود دیگر گوشی ها در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و اصلا تعیین نیست ردمی امسال از آن ها رونمایی خواهد کرد یا خیر. گوشی های سری ردمی K30 تا کنون توانستند رکورد بسیار خوبی از خود در فروش به جای بگذارند و جای تعجبی هم نیست اگر ردمی بخواهد نسخه های متفاوتی از آن ها را راهی بازار کند! اگرچه مطمئن نیستیم چه تعداد محصول امسال از جانب این برند راهی بازار خواهد شد، اما تنها چیزی که می توان گفت این است که معروف ترین برند زیر مجموعه شیائومی امسال حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت!

آمار فروش گوشی های سری ردمی K30 شیائومی از مرز 1 میلیون گذشت!

منبع: androidauthority

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 3012

به "ردمی K30 زوم در دست ساخت واقع شده است؛ محصولی جدید و متفاوت از شیائومی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردمی K30 زوم در دست ساخت واقع شده است؛ محصولی جدید و متفاوت از شیائومی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید