روایت عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از حمله اشرار به تاسیسات عسلویه با حمایت خارجی

به گزارش مجله سایه، جمالی نوبندگانی گفت: طبق اطلاعیه رهبر تجزیه طلبان خوزستان که خود بیان نمود که هدفشان بنزین نیست، این جریان ازخواسته به حق مردم سواستفاده کرده و کار هایی را انجام دادند که بدون برنامه ریزی، پشتوانه پول و سلاح خارجی ها امکان پذیر نبود.

روایت عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از حمله اشرار به تاسیسات عسلویه با حمایت خارجی

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محمدجواد جمالی نوبندگانی در خصوص صحبت های دبیر شورای عالی امنیت ملی مبنی بر خنثی سازی یک حمله برنامه ریزی شده به تاسیسات عسلویه با بیان اینکه در درگیری ها و اغتشاشات اخیر همان گونه که معاندان خاطرنشان کرده بودند هدفشان گرانی بنزین نبود اضافه نمود: طبق اطلاعیه و صحبت های رهبر تجزیه طلبان خوزستان که خود خاطرنشان کرد که هدفشان بنزین نیست، سعی کردند ازخواسته به حق مردم سواستفاده کنند و کار هایی را انجام دادند که بدون برنامه ریزی، پشتوانه پول و سلاح خارجی ها امکان پذیر نبود.

اشرار زیرساخت های مخابراتی در شیراز و اصفهان را مورد هدف قرار دادند

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اشرار زیرساخت های مخابراتی ما را در شیراز و اصفهان هدف قرار دادند و همچنین در راستا های استان بوشهر به سمت عسلویه در جا هایی که لوله های انرژی عبور داده شده اند مواد منفجره کار گذاشته بودند که آماده انفجار بود، ولی با هوشمندی خنثی شد.

عربستان و امارات متحده؛ مقصران اصلی اغتشاشات اخیر

جمالی با تاکید بر اینکه این اقدامات نشان دهنده این است که چنین کار هایی با طراحی و پشتیبانی عوامل بیرونی انجام شده است اضافه نمود: عربستان و امارات متحده را به عنوان مزدوران آمریکا در منطقه در این قضایا صددرصد مقصر میدانم که در زمان مناسب قطعا پاسخ این حرکات را خواهیم داد.

اشرار با پشتوانه خارجی دست به چنین اقداماتی زدند

وی گفت: تفاوت زیادی بین اشرار و معترضین وجود دارد، زیرا افراد معترض به کشور خود آسیب نمیزنند و یا لوله های گاز کشور خود را نمی خواند منفجر کنند پس معلوم می شود که اشرار با پشتوانه خارجی دست به چنین اقداماتی زدند که اغلب خنثی شد.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 1822

به "روایت عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از حمله اشرار به تاسیسات عسلویه با حمایت خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از حمله اشرار به تاسیسات عسلویه با حمایت خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید