روز ششم تکواندو بدون مدال

به گزارش مجله سایه، سیده نرگس میرنوراللهی و میرهاشم حسینی با وجود ارائه مسابقه ای قابل قبول از رقابت های جهانی باکو کنار رفتند.

روز ششم تکواندو بدون مدال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در چارچوب رقابت های دنیای باکو 2023 و در روز ششم این مسابقات، مبارزات در وزن های 62- کیلوگرم بانوان و 74- کیلوگرم مردان برگزار گردید که سیده نرگس میرنوراللهی و میرهاشم حسینی نمایندگان تیم ملی تکواندو ایران بودند.

سیده نرگس میرنوراللهی در ملاقات نخست خود پیروز شد با نتیجه 2 بر صفر مالسا مونتریو از پرتغال را شکست دهد. ملی پوش کشورمان در مرحله یک شانزدهم نهایی رو در روی مریمی خلال از مراکش نهاده شد و او را هم مقتدرانه و با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت. میرنوراللهی که اولین بردهای دختران ایرانی در باکو را کسب نموده بود، در یک هشتم نهایی به مصاف سارا چاری قهرمان دنیا در سال 2022 و عنوان دار گرند پری نهاده شد و نتیجه را 2 بر صفر به حریف عنوان دار خود واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

میرهاشم حسینی در وزن 74- کیلوگرم دیگر نماینده ایران در روز ششم مسابقات بود. حسینی که جزو امیدهای اصلی کسب مدال تکواندوی ایران بود، در ملاقات نخست خود برابر روسلان ماکاروف از قرقیزستان نهاده شد و به راحتی توانست با نتیجه 2 بر صفر او را شکست دهد. حسینی در ملاقات دوم خود رو در روی جیلن لالون از هائیتی نهاده شد و او را هم با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت و پا به مرحله یک هشتم نهایی گذاشت. حسینی در این مرحله و در یک ملاقات نفس گیر مقابل استفان تاووک از صربستان دارنده مدال برنز مسابقات دنیای 2022 مکزیک نهاده شد و با وجود اینکه تا لحظات آخر از حریف پیش بود، نتیجه را 2 بر یک به حریف خود واگذار کرد و از گردونه رقابت ها حذف شد.

بدین ترتیب پرونده تکواندوی ایران در روز ششم مسابقات دنیای بدون کسب مدال بسته شد و همچنان ایران با همان دو برنز متین رضایی و آرین سلیمی به کار خود ادامه می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 خرداد 1402 بروزرسانی: 17 خرداد 1402 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 15366

به "روز ششم تکواندو بدون مدال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز ششم تکواندو بدون مدال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید