سازمان راهداری، فعلاً پیش فروش سفر های نوروزی منتفی شده است

به گزارش مجله سایه، مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از منتفی شدن بلیت سفرهای نوروزی اطلاع داد.

سازمان راهداری، فعلاً پیش فروش سفر های نوروزی منتفی شده است

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، داریوش باقرجوان درباره ممنوعیت سفر با اتوبوس به بعضی شهر ها در پی شیوع ویروس کرونا گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در این خصوص تابع تصمیمات ستاد مرکزی کروناست و شهر هایی که این ستاد به ما اعلام کند، اجازه تردد سرویس های ناوگان عمومی را نخواهیم داد.

وی اضافه نمود: با این حال تا کنون به ما به صورت مکتوب، ممنوعیت تردد با اتوبوس به بعضی شهر ها اعلام نشده است. هر چند که در آذربایجان غربی، شورای تأمین استان مصوب کرد تا از ورود اتوبوس به ارومیه از یکی از جهت های این شهر جلوگیری گردد که بلافاصله دستگاه های ذی ربط از ورود ناوگان عمومی به این شهر ممانعت کردند. اما اینکه این موضوع به صورت سراسری و کشوری باشد، فعلاً دستورالعملی برای سازمان راهداری صادر نشده است.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در مورد استان های شمالی نیز توضیح داد: در حال حاضر اگرچه تردد در استان های شمالی برای خودرو های شخصی محدود شده، اما برای ناوگان عمومی و اتوبوس بلامانع است؛ ولی از یکایک مسافران در ورودی شهر های استان های شمالی غربالگری و تست کرونا انجام می گردد.

به گفته باقرجوان، تردد اتوبوس ها و ناوگان عمومی حتی با پلاک های غیر بومی نیز ممنوع نیست که این موضوع مصوبه ستاد مرکزی مبارزه با کروناست.

وی در مورد توقف یا ادامه پیش فروش بلیت سفر های جاده ای نوروزی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز اظهار داشت: پیش فروش بلیت اتوبوس برای سفر های نوروزی دیگر به آن معنایی که در ایام اسفند سال های گذشته وجود داشت، سال جاری وجود ندارد هرچند که همچنان بعضی سایت های فروش بلیت فعال هستند و اگر فردی بخواهد، می تواند بلیت اتوبوس برای تاریخ مورد نظر خریداری کند؛ اما توصیه ما به مردم این است که نوروز سال جاری در منازل خود باقی بمانند.

این مقام مسئول در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای یادآور شد: پیش فروش بلیت اتوبوس به زمانی که احساس شور عرضه از تقاضا کمتر است، اختصاص دارد، اما فعلاً پیش فروش سفر های نوروزی منتفی شده است.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 3061

به "سازمان راهداری، فعلاً پیش فروش سفر های نوروزی منتفی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان راهداری، فعلاً پیش فروش سفر های نوروزی منتفی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید