سردار آزمون در رادار باشگاه دورتموند آلمان

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، نشریه توتو مرکاتو ایتالیا در خبری مدعی شد باشگاه بورسیا دورتموند آلمان سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت سنت پترزبورگ روسیه را مدنظر دارد. این سایت گفت ارزش این بازیکن 20 میلیون یورو برآورد می گردد.

سردار آزمون در رادار باشگاه دورتموند آلمان

این خبر بازتاب گسترده ای در رسانه های روسیه داشته است و هر کدام از رسانه ها تحلیلی روی این خبر منتشر نموده اند.

سایت championat روسیه با بیان اینکه پیشنهادات سردار آزمون نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، نوشت: این خبر تنها واقعیت مثبت مربوط به عملکرد زنیت در لیگ قهرمانان اروپا است. زنیت در مرحله گروهی حریف تیم آلمانی بود و البته دورتموند برای آمادگی کامل، بازی های زنیت را به خوبی آنالیز نموده بود. این احتمال وجود دارد که مسئولان دورتموند مانند کادر مربیگری از مهاجم ایرانی تمجید نموده باشند. در این صورت، حتی استعفای سرمربی دورتموند ممکن است بر برنامه های جابجایی آنها تاثیر نگذارد. اگرچه آزمون به دلیل بیماری، مسابقه با دورتموند در آلمان را از دست داد (هنوز فراموش نمی کنیم آرتم زوبا از تنهایی در خط حمله زنیت چقدر رنج برد) و فقط در آخرین بازی مرحله گروهی با دورتموند بازی کرد؛ زمانی که حریفان انگیزه کافی برای مسابقه را نداشتند.

در بخش دیگری از گزارش سایت روسی آمده است: باور اینکه زنیت، سردار آزمون را به مبلغ 20 میلیون یورو آزاد کند، سخت است. با توجه به واقعیت های بازار، می توان فرض کرد قهرمان روسیه با فروش 25 میلیونی مهاجم ایرانی خود موافقت کند نه کمتر.

سایت championat گزارش خود را این طور به سرانجام برده است: در جابجایی زمستانی و تابستانی 2020، طبق اعلام منابع مختلف باشگاه های ناپولی، میلان، لاتزیو، آرسنال، لستر، وستهام، کریستال پالاس و اتلتیکو خواستار مهاجم ایرانی بودند. بدیهی است زنیت در آن موقع می توانست درآمد بیشتری نسبت به سال جدید از انتقال سردار کسب کند. اکنون شایعاتی جز تمایل باشگاه دورتموند، برای سردار آزمون وجود ندارد.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 6769

به "سردار آزمون در رادار باشگاه دورتموند آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردار آزمون در رادار باشگاه دورتموند آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید