صفر تا 100 تحصیل داروسازی در چین (هرآنچه که باید بدانید)

به گزارش مجله سایه، هرساله تعداد بسیار زیادی دانشجویان از سراسر جهان به منظور تحصیل در چین و رشته داروسازی وارد این کشور می شوند. تعداد کالج هایی که رشتۀ داروسازی بالینی را ارائه می دهند، از 15 کالج در سال 2006 به 25 کالج در سال 2011 و در حال حاضر نیز بیش از 50 کالج در 19 استان از 31 استان چین، برنامه داروسازی بالینی را ارائه می دهند. بیشتر دوره های داروسازی بالینی شامل 4 تا 5 سال آموزش تمام وقت برای مدرک کارشناسی است. در چین رشته های تحصیلی را به سطح اول یا دوم طبقه بندی می نمایند. در حالی که سطح اول مشابه رشته های اصلی در آمریکاست، سطح دوم معادل رشته های فرعی (minors) یا حوزه های تمرکز در همان رشته های اصلی است.

صفر تا 100 تحصیل داروسازی در چین (هرآنچه که باید بدانید)

هر دورۀ 4 ساله، یک دورۀ 6 ماهۀ کارورزی داروسازی و هر دورۀ 5 ساله، یک دورۀ 1 سالۀ کارورزی داروسازی دارد. بیشتر دانشگاه های چین که رشتۀ داروسازی دارند، در هر سال 2مرتبه دانشجو می پذیرند. اولین پذیرش در ماه سپتامبر و دیگری در ماه مارس است. دانشجوهای خارجی می توانند کلاس های خود را در هر یک از این ماه ها آغاز نمایند.

دوره های آموزشی داروسازی، اغلب با آموزش دروس علوم پایه مثل بیولوژی و شیمی همراه با کلاس های بالینی هسته ای، پزشکی داخلی و اصول تشخیص آغاز می گردد. این دوره ها، مشابه دوره هایی است که در آمریکا، استرالیا، انگلستان، فرانسه و دیگر کشورهای پیشرفته برگزار می گردد.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: سفیرساعی
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 3789

به "صفر تا 100 تحصیل داروسازی در چین (هرآنچه که باید بدانید)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفر تا 100 تحصیل داروسازی در چین (هرآنچه که باید بدانید)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید