عزیزی: مردم هم خسته شده اند و دنبال آغاز فوتبال هستند، کرونا بیشتر به تیم های خصوصی آسیب می زند

به گزارش مجله سایه، پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است مردم نیز دوست دارند تا فوتبال هر چه سریعتر آغاز گردد.

عزیزی: مردم هم خسته شده اند و دنبال آغاز فوتبال هستند، کرونا بیشتر به تیم های خصوصی آسیب می زند

خداداد عزیزی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: اینکه مسابقات ورزشی به ویژه فوتبال چه زمانی آغاز گردد را باید مسئولان مربوط به این حوزه صحبت نمایند، اما اینکه همه به دنبال برگزاری مسابقات هستند نشان از علاقه مردم به مسابقات ورزشی است.

وی اضافه نمود: البته بعضی دیگر هم از آغاز مسابقات به دنبال منافع مادی خود هستند اما نکته مهم این است که فکر می کنم مردم هم دیگر خسته شده اند و سرگرمی هم ندارند، پس به دنبال آغاز مسابقات فوتبال هستند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان توضیح داد: اگر قرار باشد مسابقات فوتبال آغاز گردد که فکر می کنم این اتفاق هم رخ بدهد، باید بتوانیم مسائل بهداشتی را رعایت کنیم. به هر حال جان افراد در این مسئله خیلی مهم است، از فوتبالیست ها هم جان دوست تر کسی پیدا نمی گردد و ممکن است این استرس ناشی از شیوع ویروس کرونا بر کیفیت بازی ها و بازی شخصی بازیکنان تاثیر بگذارد.

عزیزی با اشاره به شرایط تیم های خصوص و دولتی فوتبال ایران گفت: در این روزهای کرونایی تصور من این است که بیشترین آسیب را تیم های خصوصی می بینند، تیم های دولتی با توجه به اینکه بودجه برایشان معنی ندارد، اصلا به چیزی فکر نمی نمایند، چرا که هر چقدر هزینه گردد پولش آماده می گردد.

وی ادامه داد: در همین مشهد ما تیم های زیادی داشتیم که همه از بخش خصوصی بودند و روزی آمدند و حالا هم اصلا وجود ندارند. همین تیم پدیده اگر دو سال پیش با یاری شهرداری و شورای شهر جان تازه نمی گرفت ، امروز نه از سهمیه آسیایی اش خبری بود و نه کل موجودیت تیم. به هر حال یاری به ورزش یک مطالبه عمومی است. در مشهد هم فقط شورای شهر و شهرداری هستند که به تیم های این شهر یاری می نمایند. اگر یاری های آنها قطع گردد، هم تیم های ورزشی آسیب می بینند و هم علاقه مندان به ورزش در مشهد که تعدادشان کم هم نیست سرخورده می شوند و درنهایت یک جمع زیادی از مردم، با نشاط اجتماعی فاصله می گیرند که بازگشت آنها کار دشواری خواهد بود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: شما ببینید در همین روزهای قرنطینه شرایط باشگاه های ورزشی چطور بوده است. به کلی اقتصاد ورزشی رو به فرو پاشی رفته است و شرایط سخت است. کرونا همه چیز را نه تنها در ایران بلکه در همه جای جهان تحث تاثیر خود قرار داده است. با شرایطی که وجود دارد من فکر می کنم حالا حالاها باید مردم با کرونا کنار بیایند مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 3981

به "عزیزی: مردم هم خسته شده اند و دنبال آغاز فوتبال هستند، کرونا بیشتر به تیم های خصوصی آسیب می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی: مردم هم خسته شده اند و دنبال آغاز فوتبال هستند، کرونا بیشتر به تیم های خصوصی آسیب می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید