فعلا هیچ اقدامی روی کاخ دنیا نما انجام نمی گردد

به گزارش مجله سایه، خبرنگاران/اصفهان مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: اگر برنامه ای برای کاخ دنیا نما داشته باشیم بازسازی کامل این بناست که آن هم به شرط تأمین شرایط لازم نه سال جاری بلکه در آینده انجام می گردد.

فعلا هیچ اقدامی روی کاخ دنیا نما انجام نمی گردد

محمد فیض، با اشاره به چرایی محصور شدن بقایای کاخ دنیا نما در چهارباغ به خبرنگاران گفت: به خاطر تکمیل آبراهه میانی چهارباغ و رساندن آن به حوض اول، دور محدوده کاخ دنیا نما محصورشده اما هیچ برنامه ای برای این قسمت ثبت ملی شده نداریم و اقدامی هم روی آن انجام نمی دهیم.

وی ادامه داد: بقایای این کاخ قابل سنگفرش شدن نیست و ما معتقدیم که باید عین آن بازسازی گردد. حتی یک آجر را هم نمی توانیم در این محدوده پس وپیش کنیم و یکی از مهندسان نیز طرح بازسازی آن را تهیه نموده اما نمی دانم چه زمانی می توانیم آن را کاملاً بازسازی کنیم چون فعلا بودجه ای برای این کار نداریم.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: برای تکمیل حوض و آبراهه چهارباغ، بحث حریم و عرصه این بنای ثبت ملی شده را رعایت خواهیم کرد و با این قسمت کاری نخواهیم داشت چراکه این بناها هویت اصفهانند و قابل مخدوش شدن نیستند به همین دلیل باید دقیقاً عین همان کاخ اجرا و بازسازی گردد.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2273

به "فعلا هیچ اقدامی روی کاخ دنیا نما انجام نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعلا هیچ اقدامی روی کاخ دنیا نما انجام نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید