قائم مقام معاونت تحقیقات و مدیر پروژه های نفتی دانشگاه آزاد معرفی شدند خبرنگاران

به گزارش مجله سایه، با حکم رئیس دانشگاه آزاد وحید ضرغامی به عنوان قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری و لاله ملک نیا به عنوان مدیر پروژه های نفتی معرفی شدند.

قائم مقام معاونت تحقیقات و مدیر پروژه های نفتی دانشگاه آزاد معرفی شدند خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، صبح امروز شنبه شانزدهم اسفندماه مراسم تکریم احسان شیرنگی، مدیرکل سابق اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد و معارفه دکتر شهاب نوروزیان، سرپرست جدید این اداره کل با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون فناوری، تحقیقات و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردید.

در این جلسه همچنین با ابلاغ احکامی از سوی محمد مهدی طهرانچی؛ رئیس دانشگاه آزاد، وحید ضرغامی به عنوان قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری و لاله ملک نیا به عنوان مدیر پروژه های نفتی دانشگاه آزاد معرفی شدند.

دهقانی فیروزآبادی ضمن تشکر از زحمات شیرنگی، گفت: ایشان نزدیک به دو سال که در اداره کل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری یاری های بسیار خوبی در حوزه مشورتی و فناوری داشتند و از زحمات ایشان سپاسگذاریم. در حال حاضر دکتر نوروزیان به عنوان سرپرست در این معاونت به فعالیت خواهند پرداخت تا از تجربیات ایشان استفاده گردد. حضور ایشان باعث ایجاد تنوع جدید در این حوزه خواهد شد.

وی اضافه نمود: حوزه فناوری، می بایست تحولگرایانه و با نگاه انقلابی مدیریت گردد و بستری برای زایش های جدید در فضای علمی و فناورانه باشد. در دو سال اخیر که معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری شکل گرفته، ادبیات فناورانه ایجاد شده و می بایست ایده های نو و تجربیات جدید و ارزنده وارد معاونت گردد.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اعلام کرد: نوروزیان تجربیات خوبی در طرح های دانش بنیان دارند و امیدواریم در این حوزه مثمرثمر عمل نمایند. از شیرنگی به خاطر زحمات خالصانه و خیرخواهی فراوانی که داشتند، تشکر می کنم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

در ادامه جلسه نورزیان گفت: ریل گذاری که در دانشگاه آزاد در حوزه فناوری ساخته شده، تحقق جامعه دانش بنیان را امکان پذیر ساخته است. هدف واقعی در حوزه فناوری ساختن یک جامعه دانش بنیان است که اقتصادش مبتنی بر دانش باشد. می بایست رویکرد های کلان را با توجه به این ریل گذاری تنظیم و اجرایی کنیم.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 7468

به "قائم مقام معاونت تحقیقات و مدیر پروژه های نفتی دانشگاه آزاد معرفی شدند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قائم مقام معاونت تحقیقات و مدیر پروژه های نفتی دانشگاه آزاد معرفی شدند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید