قربانیان کرونا در آمریکا به مرز 73 هزار نفر رسید

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، وبگاه وُرلد میترز که آمار قربانیان و مبتلایان به کرونا در دنیا را اعلام می نماید، درباره آمریکا نوشت: شمار قربانیان ویروس کرونا (کووید 19) در آمریکا به 72 هزار و 867 نفر افزایش یافت.

قربانیان کرونا در آمریکا به مرز 73 هزار نفر رسید

بر اساس اعلام این وبگاه، آخرین شمار مبتلایان به این ویروس نیز یک میلیون و 244 هزار و 302 نفر است.

لازم به ذکر است، امروز اعلام شد که افزایش شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در آمریکا ادامه دارد. بیشترین سیر صعودی در ایالت های نیویورک، نیوجرسی بوده است. تا کنون در نیویورک بیش از 24 هزار و 204 نفر بر اثر ویروس کرونا جان باخته و 330 هزار و 139 تن به این بیماری مبتلا شده اند.

لازم به ذکر است، آدام شیف رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا پیشتر در مصاحبه با اِم اس ان بی سی اظهار داشت: بیش از 50 هزار آمریکایی کشته شدند زیرا سنا در برکناری ترامپ از قدرت در جریان استیضاح ماه فوریه مغلوب شد. در 9 ماه آینده انتخابات ریاست جمهوری در پیش داریم؛ اما نمی دانیم ترامپ در ماه های پیش رو تا چه اندازه ویرانی به وجود خواهد آورد. در حال حاضر بیش از 50 هزار آمریکایی به دلیل بی کفایتی وی جان خود را از دست دادند.

در همین رابطه، روزنامه وال استریت ژورنال هم در روزهای گذشته اظهار داشت که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به دنبال برکناری آلکس ایزار وزیر بهداشت و خدمات انسانی این کشور به اتهام سوء مدیریت در مراحل آغازین بحران کرونا است.

این در حالی است که وال استریت ژورنال به نقل از 6 منبع مطلع می گوید نارضایتی از عملکرد ایزار رو به گسترش است؛ حال آنکه کاخ سفید در میانه بحرانی که جان بیش از 53 هزار آمریکایی را گرفته، تمایلی به تغییر کابینه دولت ندارد.

رسانه پالیتیکو نیز نه تنها احتمال برکناری ایزار را منتفی نمی داند، بلکه لیستی از جانشینان احتمالی را نیز تهیه نموده است.

به گزارش خبرنگاران، چنانچه این شایعات صحت داشته باشد، شاید بتوان گفت رئیس جمهوری آمریکا با قربانی کردن ایزار به دنبال رهایی از اتهام بی مسئولیتی و عدم پاسخگویی مناسب به بحران کرونا است.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 3908

به "قربانیان کرونا در آمریکا به مرز 73 هزار نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربانیان کرونا در آمریکا به مرز 73 هزار نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید