مقام ارشد آمریکایی: شمار تلفات کرونا در آمریکا می تواند به 100 تا 200 هزار نفر برسد

به گزارش مجله سایه، یک مقام ارشد حوزه بهداشت و درمان آمریکا پیش بینی کرد که شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا می تواند تحت شرایطی حتی به رقمی بین 100 تا 200 هزار نفر برسد.

مقام ارشد آمریکایی: شمار تلفات کرونا در آمریکا می تواند به 100 تا 200 هزار نفر برسد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آنتونی فائوچی مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا (NIAID) و یکی از اعضای کارگروه ویژه کاخ سفید برای مقابله با شیوع کرونا روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه خبری سی ان ان گفت که این احتمال وجود دارد که شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا حتی به 100 تا 200 هزار نفر برسد.

دکتر فائوچی که خود یکی از معروف ترین متخصصان آمریکایی در حوزه ایمنی شناسی پزشکی است، در مصاحبه با سی ان ان گفت: با توجه به آنچه اکنون می بینیم، من می گویم که آمار مرگ ومیر [بر اثر ابتلا به کرونا] در آمریکا می تواند به رقمی بین 100 تا 200 هزار مورد برسد. اما من نمی خواهم روی این رقم پافشاری کنم.

وی اضافه کرد: من فکر نمی کنم که ما واقعاً به پیش بینی کردن نیازی داشته باشیم زیرا با یک هدف متحرک روبرو هستیم و ممکن است پیش بینی ما گمراه کننده باشد. چیزی که فعلاً ما می دانیم این است که مشکلاتمان در نیویورک و نیواورلئان جدی است و به زودی در نقاط دیگری نیز با مشکل جدی روبرو خواهیم شد.

بر اساس آمارهای رسمی اعلام شده از سوی منابع دولتی آمریکا، تا پیش از ظهر یکشنبه به وقت محلی حدود 125 هزار فرد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده اند که از این تعداد، 2236 نفر جان باخته اند.

.+

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 3351

به "مقام ارشد آمریکایی: شمار تلفات کرونا در آمریکا می تواند به 100 تا 200 هزار نفر برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام ارشد آمریکایی: شمار تلفات کرونا در آمریکا می تواند به 100 تا 200 هزار نفر برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید