مقایسه عملکرد کالدرون و برانکو در آغاز لیگ

به گزارش مجله سایه، گابریل کالدرون آغاز قابل قبولی در پرسپولیس نداشته و از 6 بازی ابتدایی 9 امتیاز کسب نموده است. برانکو ایوانکوویچ از هفته بیست و ششم لیگ چهاردهم روی نیمکت پرسپولیس نشست.

مقایسه عملکرد کالدرون و برانکو در آغاز لیگ

به گزارش، لیگ پانزدهم اولین فصلی بود که برانکو پرسپولیس را خودش بست و از همان فصل بود که روز های خوب پرسپولیس فرا رسید. بعد از عصر طلایی برانکو که 7 جام برای پرسپولیس به همراه داشت و این تیم برای اولین بار توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد، برای لیگ نوزدهم برانکو پرسپولیس را ترک کرد و گابریل کالدرون آرژانتینی بعد از 3 فصل پیاپی که پرسپولیس قهرمان لیگ شده بود، به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد. پرسپولیس در 6 بازی ابتدایی لیگ همراه با کالدرون 3 برد و 3 شکست به دست آورده و با کسب 9 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی واقع شده است. طرفداران پرسپولیس با وجود برد کالدرون در دربی، از وضعیت این تیم راضی نیستند. در این گزارش عملکرد کالدرون در 6 هفته ابتدایی لیگ را با برانکو مقایسه نموده ایم.

برانکو در لیگ پانزدهم برای اولین بار پرسپولیس را خودش بست. تیم او در 6 هفته ابتدایی نتایج ضعیفی گرفت. سرخ پوشان پایتخت آن فصل از 6 بازی ابتدایی فقط 4 امتیاز کسب کردند که از نظر امتیازی عملکرد آن فصل پرسپولیس، ضعیف تر از پرسپولیس کالدرون بوده است. البته باید به این نکته توجه کرد که پرسپولیس برانکو در آن 6 بازی فوتبال زیبایی را به نمایش می گذاشت و طرفداران از بازی این تیم راضی بودند و همچنین برانکو تیمی را در اختیار داشت که چند فصلی ناکام بود و باید بنای تازه ای را بعد از آن سال ها در پرسپولیس می ساخت. کالدرون، اما 9 امتیازی که گرفته همراه با تیمی بوده که چند ملی پوش دارد و یکی از بهترین تیم های چند فصل اخیر فوتبال ایران هم بوده است.

بعد از نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ پانزدهم، برای لیگ شانزدهم شاگردان برانکو که فوتبال زیبایی هم بازی می کردند، بدون باخت 6 هفته اول لیگ را پشت سر گذاشتند. پرسپولیس آن فصل از 6 بازی اول خود در لیگ با 3 برد و 3 تساوی 12 امتیاز به دست آورد. در انتها آن فصل پرسپولیس اولین قهرمانی خود همراه با برانکو را 3 هفته زودتر از انتها لیگ با رجحان 2 - صفر در تبریز مقابل ماشین سازی کسب کرد. پرسپولیس کالدرون در حالی این فصل در 6 بازی اول خود در لیگ 3 باخت داشته که در فصلی که اولین قهرمانی خود با برانکو در لیگ را به دست آورد، در لیگ فقط 4 باخت داشته است.

پرسپولیس بهترین آغاز خود همراه با برانکو را در لیگ هفدهم تجربه کرد. سرخ پوشان پایتخت که قهرمان دوره گذشته لیگ برتر بودند، در 6 بازی اول فصل 4 برد، یک تساوی و یک باخت به دست آوردند تا با کسب 13 امتیاز بهترین عملکرد برانکو در 6 هفته ابتدایی فصل همراه با پرسپولیس باشد. پرسپولیس برانکو در لیگ هفدهم هم مانند لیگ شانزدهم 3 هفته زودتر از انتها بازی ها قهرمانی خود را قطعی کرد تا برانکو تبدیل به اولین مربی ای گردد که در لیگ برتر همراه با پرسپولیس دبل قهرمانی می نماید.

بعد از 2 قهرمانی همراه با برانکو در لیگ، این مربی کروات حسابی نزد طرفداران این تیم محبوب شده بود. برای لیگ هجدهم پرسپولیس در 6 بازی اول فصل مانند لیگ شانزدهم نتیجه گرفت و با 3 برد و 3 تساوی 12 امتیاز از 6 بازی اول خود کسب کرد. در این فصل پرسپولیس همراه با برانکو برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و در انتها فصل علاوه بر هت تریک قهرمانی در لیگ برتر، قهرمان جام حذفی ایران شد. نکته عجیب پرسپولیس کالدرون نسبت به پرسپولیس برانکو در آغاز لیگ این است که پرسپولیس کالدرون آمار گلزنی ضعیفی داشته. پرسپولیس که این فصل در کنار 2 تیم فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان بدترین خط حمله لیگ برتر را دارد، در 6 بازی خود فقط 3 گل زده است. پرسپولیس همراه با برانکو در هر 4 فصل بیش از 3 گل در 6 بازی ابتدایی زده بود.

منبع:خراسان

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 927

به "مقایسه عملکرد کالدرون و برانکو در آغاز لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه عملکرد کالدرون و برانکو در آغاز لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید