موسوی: عادل خواه تبعه ایران است و به اتهام جاسوسی بازداشت شده ، فضاسازی ها مانع رسیدگی قوه قضاییه نخواهد شد

به گزارش مجله سایه، سخنگوی وزارت خارجه فریبا عادل خواه را تبعه ایران خواند که به اتهام جاسوسی بازداشت شده و گفت: تبعه دیگر فرانسوی نیز به اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی بازداشت شده است.

موسوی: عادل خواه تبعه ایران است و به اتهام جاسوسی بازداشت شده ، فضاسازی ها مانع رسیدگی قوه قضاییه نخواهد شد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سید عباس موسوی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به پرسشی در مورد اقدام وزارت خارجه فرانسه در فراخوانی بهرام قاسمی سفیر ایران در پاریس و بیانیه این وزارتخانه گفت: بیانیه وزارت خارجه فرانسه در مورد یک تبعه ایرانی اقدامی مداخله جویانه بوده و درخواست فرانسه را فاقد مبنای حقوقی می دانیم، زیرا فرد مورد نظر (خانم عادلخواه) تبعه ایران است و به اتهام ارتکاب اعمال جاسوسی بازداشت شده است و وکیل ایشان از جزییات پرونده اطلاع داشته و پرونده وی توسط قوه قضاییه در دست آنالیز است.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان همچنین در مورد یک تبعه فرانسوی نیز که با اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی بازداشت است نیز اضافه کرد: وی تا به امروز چند بار دسترسی کنسولی داشته و وکیل وی از اتهاماتش آگاه بوده و با مقامات قوه قضاییه در ارتباط است.

موسوی گفت: فضاسازی ها نمی تواند مانع رسیدگی به این پرونده ها توسط قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران گردد؛ به خصوص در رابطه با اتهامات امنیتی که به این دو فرد وارد شده است.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2343

به "موسوی: عادل خواه تبعه ایران است و به اتهام جاسوسی بازداشت شده ، فضاسازی ها مانع رسیدگی قوه قضاییه نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: عادل خواه تبعه ایران است و به اتهام جاسوسی بازداشت شده ، فضاسازی ها مانع رسیدگی قوه قضاییه نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید