هتل نووتل آمستردام سیتی؛ اقامتگاهی محبوب در میان گردشگران هلند

به گزارش مجله سایه، هتل نووتل آمستردام سیتی از هتل های 4 ستاره شیک در شهر آمستردام است که موقعیت قرارگیری خوبی داشته و در میان گردشگران محبوبیت دارد.

هتل نووتل آمستردام سیتی؛ اقامتگاهی محبوب در میان گردشگران هلند

این هتل به علت دسترسی آسان به ایستگاه مترو می توانید از جاهای دیدنی و گردشگری شهر آمستردام بازدید کنید. هنگامی که تصمیم می گیرید به شهر آمستردام سفر کنید، با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل نووتل آمستردام سیتی مطمئن باشید یکی از محل های اقامت خوب این شهر بوده و در طول سال از مسافران سراسر دنیا میزبانی می نمایند.

در فاصله 5 دقیقه ای هتل Novotel Amesterdam City پارک آمستلپارک واقع شده است، بعلاوه دسترسی به مرکز شهر نیز از این هتل بسیار آسان است.

جاهای دیدنی در شهر آمستردام به قدری زیاد است که باید با برنامه ریزی دقیق از روزهای سفرتان نهایت لذت را ببرید، بعضی از مشهورترین جاذبه ها عبارت اند از بازار گل بلومن، موزه ریکس، میدان دام، کلیساهای تاریخی، کاخ سلطنتی، موزه ون گوگ، موزه علم نمو و غیره. فرودگاه آمستردام نیز در کمتر از 15 دقیق به وسیله تاکسی یا وسایل حمل ونقل عمومی قابل دسترس است.

از امکانات مشهور ارائه شده در این هتل می توان به پارکینگ اختصاصی، اینترنت وای فای رایگان، اتاق های خانواده، اتاق های ضد سیگاری، باشگاه بدنسازی، رستوران، روم سرویس، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها و صبحانه عالی اشاره نمود.

امکانات عمومی هتل نووتل آمستردام سیتی

در هنگام اقامت در این هتل می توانید به اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته باشید. در صورت رزرو این هتل می توانید حیوانات خانگی تان را همراه خودتان ببرید، البته ضروری است بابت این کار هزینه مربوطه را پرداخت کنید. با اقامت در هتل Novotel Amsterdam City برای برگزاری جلسات کاریتان می توانید به بخش بیزینس این هتل سر بزنید. بعلاوه در این هتل برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می نمایند، محلی به عنوان پارکینگ در نظر گرفته شده است. به علت دسترسی به تمامی طبقات به وسیله آسانسور به راحتی می توانید در هر طبقه که مایل باشید، اتاق موردنظرتان را رزرو کنید.

امکانات تفریحی هتل

از امکانات تفریحی و سرگرم نماینده نیز می توان به باشگاه بدنسازی مجهز اشاره نمود که برای ورزش دوستان گزینه بسیار مناسبی بوده و در حین سفر نیز می توانند به تناسب اندام خود فکر نمایند. بعلاوه در بخش اسپا نیز سونا برای برطرف خستگی میهمانان دایر شده است. برای گذراندن اوقات فراغت خود می توانید نسبت به کرایه دوچرخه اقدام کنید.

اتاق ها و امکانات آن ها

انواع اتاق های موجود در این هتل عبارت اند از اتاق کوئین اکسکیوتیو، اتاق کینگ اکسکیوتیو، اتاق کوئین سوپرییر، اتاق کوئین استاندارد، اتاق توئین سوپرییر و اتاق توئین استاندارد. تمامی اتاق ها در این هتل مدرن هستند و از پنجره اتاق ها می توانید منظره زیبایی از باغ و شهر را دیدن کنید. در داخل اتاق ها می توانید از امکاناتی نظیر چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون و مینی بار بهره مند شوید.

بعلاوه سایر امکانات ارائه شده در داخل اتاق های هتل Novotel Amsterdam City عبارت اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فرش، میز کار، فضای نشیمن و ورودی مخصوص ویلچر و گاوصندوق. در داخل اتاق ها به مسافران اجازه استعمال سیگار داده نمی گردد. زمان تحویل اتاق ها ساعت 3 ظهر و زمان تخلیه اتاق ها نیز ساعت 12 ظهر است. گفتنی است که برای بچه ها زیر 2 سال هزینه اقامت دریافت نمی گردد.

رستوران هتل

وعده صبحانه همه روزه در رستوران این هتل سرو می گردد. بعلاوه می توانید انواع نوشیدنی و خوراکی های آمریکایی را در این رستوران سفارش دهید. برای وعده های دیگر نیز با توجه به فصلی که سفرکرده اید، غذاهای متنوع در منو برایتان ارائه می گردد.

فاصله هتل نووتل آمستردام سیتی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه ون گوگ: 3.9 کیلومتر

فاصله تا موزه ریکس: 4.1 کیلومتر

فاصله تا باغ وحش آرتیس: 9.7 کیلومتر

فاصله تا میدان دام آمستردام: 12.1 کیلومتر

فاصله تا کاخ سلطنتی آمستردام: 12.2 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 24 مهر 1402 بروزرسانی: 24 مهر 1402 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 16307

به "هتل نووتل آمستردام سیتی؛ اقامتگاهی محبوب در میان گردشگران هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل نووتل آمستردام سیتی؛ اقامتگاهی محبوب در میان گردشگران هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید