کتابکار لارس اسوندسن به ایران رسید

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، تازه ترین کتاب مجموعه تجربه و هنر زندگی با عنوان کار از اوایل هفته جاری و از سوی نشر گمان روانه بازار کتاب کشور شده است.

کتابکار لارس اسوندسن به ایران رسید

این کتاب را که لارس اسوندسن نوشته و فرزانه سالمی به فارسی ترجمه کرده است از 9 فصل با عنوان های از نفرین تا تکلیف تاریخچه مختصر فلسفه کار، کار و معنا، توزیع کار، کار و تفریح، مدیریت شدن، دستمزد، کار در عصر وفور، انتها کار؟ و زندگی و کار را در خود گنجانده و به بررسی و تحلیل کار پرداخته است.

نویسنده در مقدمه کتاب ابتدا به بیان برخی نکات از زندگی شخصی اش و آنچه او را به تفکر در این باره واداشته است می پردازد. او در این کتاب به همه زوایای مختلف کار پرداخته و برای بسیاری از دغدغه های ذهنی که افراد مختلف درباره این مقوله مهم دارند پاسخ هایی آورده است.

کار دورازدهمین جلد از مجموعه تجربه و هنر زندگی است که با سرپرستی و سرویراستاری خشایار دیهیمی در نشر گمان منتشر می شود.

پیش از این کتاب های کمونیسم رفت و ما ماندیم، بخشودن، گفتار در بندگی خودخواسته، بنیانی علمی برای جهان عقلانی، فلسفه ترس، مرگ، من، اعتراف، بیماری، دروغ/ اراده آزاد و کاروان امید از این مجموعه منتشر شده است.

همچنین کتاب های کمونیسم رفت و ما ماندیم، بخشودن، فلسفه ترس و مرگ با گذشت زمان کوتاهی از تاریخ انتشارشان برای نوبت دوم تجدید چاپ شده اند.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 3836

به "کتابکار لارس اسوندسن به ایران رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابکار لارس اسوندسن به ایران رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید