کمبود مواد ضد عفونی در بیمارستان های ژاپن

به گزارش مجله سایه، کمبود مواد ضدعفونی، ماسک و لباس های محافظتی باعث بروز نگرانی های فزاینده در ژاپن در جریان شیوع ویروس کرونا شده است.

کمبود مواد ضد عفونی در بیمارستان های ژاپن

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران کمبود مواد ضدعفونی، ماسک و لباس های محافظتی باعث بروز نگرانی های فزاینده در ژاپن در جریان شیوع ویروس کرونا شده است.

روزنامه ژاپن تودی روز چهارشنبه گزارش نموده است بسیاری از بیمارستان ها در این کشور در کوشش هستند تا کمبود مواد ضد عفونی را برطرف نمایند.

همزمان اعلام شده است که اگر این مواد به اندازه کافی در بیمارستان های ژاپن در دسترس نباشد ، مسئولان می توانند از الکل های با خلوص بالا بین 70 تا 85 درصد برای ضدعفونی استفاده نمایند.

بعضی از فراوری نمایندگان نوشیدنی در ژاپن با تغییر خطوط فراوری خود در حال فراوری محصولاتی هستند که از آنها برای ضدعفونی بیمارستان ها نیز استفاده گردد.

در همین حال از اوزاکا که در آن شرایط اضطراری اعلام شده است ، خبر می رسد کمبود عینک های محافظتی و بعضی از اقلام پوششی برای حفاظت دربرابر کرونا مشکل ساز شده است.

بعضی از مسوولان به مردم توصیه نموده اند اگر راهی برای پوشش های محافظتی ندارند می توانند از لباس های بارانی استفاده نمایند. بارانی ها که با پلاستیک ساخته می گردد و لباس هایی برای جلوگیری از ورود آب است ، می تواند برای مقابله با کرونا نیز مفید باشد.

به مردم توصیه شده است که اگر عینک های محافظ دارند به بیمارستان ها بدهند تا کادر پزشکی استفاده نمایند مسوولان می گویند که اگر پزشکان بیمار شوند کسی نیست که به بیماران رسیدگی کند.

آبه شینزو نخست وزیر ژاپن امروز بیان نمود که دولت وی میخواهد برای حمایت از مردم برای مبارزه با کرونا ویروس بین همه خانواده ها ماسک توزیع کند.

دولت ژاپن پیشتر بسته کمکی 1 هزار میلیارد دلاری برای مقابله با ویروس کرونا اختصاص داده بود و میخواهد در ماه جاری میلادی از مجلس بخواهد با یک بسته کمکی دیگر برای توزیع ماسک برای خانواده ها موافقت کند.

بعضی از منتقدان گفته اند که سیاست ماسک آبه نمی تواند مانع کرونا گردد اما نخست وزیر در مجلس از این برنامه حمایت کرد و آن را گامی بسیار مهم در مهار ویروس دانست.

بسته کمکی دولت ژاپن که نزدیک به 20 درصد از کل فراوری ناخالص داخلی این کشور است یکی از بزرگترین بسته های محرک مالی برای مقابله با کرونا در جهان محسوب می گردد.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 3611

به "کمبود مواد ضد عفونی در بیمارستان های ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود مواد ضد عفونی در بیمارستان های ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید