کومان: عملکرد مسی می تواند بهتر از این باشد اما من از او راضی ام، بارسلونا مدعی اصلی قهرمانی نیست

به گزارش مجله سایه، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا انتظار دارد که از کاپیتان تیمش در اولین بازی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد بهتری را در قیاس با بازی های قبلی اش در این فصل لالیگا ببیند.

کومان: عملکرد مسی می تواند بهتر از این باشد اما من از او راضی ام، بارسلونا مدعی اصلی قهرمانی نیست

به گزارش خبرنگاران، رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از اولین بازی شاگردانش در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، دیداری که فردا شب (سه شنبه) مقابل تیم فرانس واروس مجارستان انجام خواهد شد، به خبرنگاران گفت: هر هفته برای ما هفته ای مهم است و نمی توانیم بگوییم که این هفته از هفته بعد مهمتر یا کم اهمیت تر است. می خواهیم خوب بازی کنیم و بازی فردا را ببریم و با آرامش هم این کار را انجام دهیم. خیلی مهم است که از بازی های خانگی مان تمام امتیازات را بگیریم. می دانیم که در باشگاه ما خارج از زمین بازی مسائلی وجود دارد که ما نمی توانیم روی آنها تأثیری بگذاریم. ما در تیم مان افرادی تازه وارد و جوان داریم که لحظات سختی پیش روی آنها قرار خواهد گرفت، اما ما نسبت به آینده خوش بین هستیم. برنامه مان هم این است که قدم به قدم و بازی به بازی به سمت هدف مان پیش برویم. در این مقطع از فصل این بهترین طرز تفکر ممکن است. بازی مان با حریف مجارستانی بازی سختی نیست، اما چون قصد نداریم در این بازی به کسی استراحت بدهیم تا او را برای بازی شنبه هفته آینده (ال کلاسیکو) آماده نگه داریم. بازی شنبه در حال حاضر برای ما مهم نیست.

در بازی قبلی بارسلونا در هفته ششم لالیگا در خانه ختافه با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد. عثمان دمبله در این مسابقه یکی از ضعیف ترین بازیکنان بارسا بود و توپ های فراوانی را از دست داد. کومان در پاسخ به این سؤال که برای بال فرانسوی تیمش چه برنامه ای دارد، گفت: عثمان در این مدت به خوبی تمرین نموده است. من هم موافقم که او در بازی مقابل ختافه توپ های زیادی را از دست داد، اما این سبک بازی اوست و با حرکت به سمت مرکز خط حمله موقعیت سازی می نماید. البته او باید بداند که برای پوشش میانه میدان بازیکنانی مخصوص این کار وجود دارند. به همین دلیل بین دو نیمه آن بازی من به او گفتم که بیشتر در جناحین بازی کند و فکر می کنم که در نیمه دوم بهتر شد. عثمان یکی دیگر از بازیکنان تیم است که برای بالا بردن سطح عملکردشان کوشش می نمایند. تیم ما در خط حمله اش کیفیت و توان لازم را دارد و ما امکان انتخاب مهره های موردنظرمان از میان شش، هفت یا هشت بازیکن را داریم.

کومان درباره عملکرد مسی از ابتدای فصل تا کنون و اینکه آیا کاپیتان آرژانتینی تیمش را در اوج آمادگی می بیند، خاطر نشان کرد: خب در این مقطع از فصل می توان گفت که عملکرد مسی می تواند بهتر از این ها باشد، اما او دارد هر روز بازی می نماید، راضی است، برای بازی کردن انگیزه دارد و می خواهد کاپیتان تیم باشد. من هیچ شکایتی از او ندارم. در عین حال فکر می کنم که در این مدت اخیر او کمی هم بدشانس بوده است. من نسبت به عملکرد مسی ذره ای تردید ندارم و از او مطمئن هستم.

سرمربی سابق تیم ملی هلند در پاسخ به این سؤال که آیا نگران کم تعداد بودن گل های تیمش نیست، توضیح داد: ما در چهار بازی هشت گل زده ایم و فکر نمی کنم تیم دیگری در لیگ در چهار بازی اش این تعداد گل زده باشد. ضمن اینکه بازی های سختی هم داشته ایم. خیر، من نگران نیستم. ما به اندازه کافی در خط حمله مان کیفیت داریم که گلزنی کنیم.

کومان در پاسخ به سؤال دیگر مبنی بر اینکه دلیل ناکامی های سال های اخیر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا چه بوده است، گفت: من نمی دانم که در سال های گذشته در این تیم چه اتفاقاتی اتفاق افتاده است. اگر سال جاری هم ناکام ماندیم، پاسخ تان را خواهم داد.

با توجه به اینکه بارسلونا در بازی بعدی اش در لالیگا میزبان رئال مادرید خواهد بود، آیا کسب پیروزی در لیگ قهرمانان برایش حیاتی است؟، کومان در پاسخ به این سؤال گفت: بردن بازی بعد از شکست (شکست شنبه شب مقابل ختافه) همواره مهم است و در لیگ قهرمانان مهمتر. در حال حاضر بازی فردا برای ما مهمترین بازی است. شاید روی سایر بازی های ما توجه بیشتری وجود داشته باشد، اما ما می خواهیم بازی به بازی پیش برویم.

کومان درباره اُفت اخیر عملکرد آنتوان گریزمان هم گفت: او دارد کارش را به خوبی انجام می دهد. خب مسلماً می توانیم انتظار عملکرد بهتری را داشته باشیم. او وضعیتش را می داند و تنها چیزی که باعث می گردد عملکرد یک بازیکن ارتقا پیدا کند، افزایش کار و کوشش است نه هیچ چیز دیگر.

کومان در سرانجام در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش سال جاری مدعی کسب جام های مختلف است یا خیر، تأکید کرد: در تیمی مانند بارسلونا شما همواره باید برای بردن جام بازی کنید. شاید ما عظیم ترین مدعی نباشیم، اما می توانیم تا مراحل سرانجامی پیش برویم.

بارسلونا فردا شب (سه شنبه) از ساعت از ساعت 22:30 به وقت تهران میزبان تیم فرانس واروس خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 5875

به "کومان: عملکرد مسی می تواند بهتر از این باشد اما من از او راضی ام، بارسلونا مدعی اصلی قهرمانی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: عملکرد مسی می تواند بهتر از این باشد اما من از او راضی ام، بارسلونا مدعی اصلی قهرمانی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید