شهریاری و رد درگیری درویش و گل محمدی

به گزارش مجله سایه، جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز در حالی برگزار گردید که حواشی مربوط به فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند و عدم برگزاری تمرینات پیش فصل موجب شد تا یحیی گل محمدی نیز در این جلسه حاضر گردد و در رابطه با مسائل مربوط به تیم با اعضای هیات مدیره و مدیرعامل اتمام حجت کند.

شهریاری و رد درگیری درویش و گل محمدی

پس از خاتمه جلسه یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس خبری را در اختیار خبرگزاری ایسنا قرار داده بود مبنی بر اینکه در حاشیه این جلسه مجادله ای میان رضا درویش و یحیی گل محمدی انجام شده و همین موضوع موجب ناراحتی طرفین نیز شده است.

حسین شهریاری رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی ضمن رد هر گونه درگیری و مجادله لفظی میان سرمربی و مدیرعامل قرمزها در حاشیه جلسه هیات مدیره امروز که در محل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان برگزار گردید، اعلام نمود مصوبات جلسه و آنچه که مطرح شده به صورت مکتوب روی سایت باشگاه قرار گرفته است.

رییس هیات مدیره پرسپولیس که علاقه زیادی به پاسخ درباره ابهامات این روزهای باشگاه پرسپولیس و اوضاع جابجایی نداشت فقط به گفتن این جمله بسنده کرد که در فرصت مناسب تری درباره مسائل صحبت خواهد نمود و در حال حاضر در یک جلسه دیگری حضور دارد.

هیأت مدیره پرسپولیس، امروز درحالی به ریاست حسین شهریاری و با حضور همه اعضا و رضا درویش، مدیرعامل باشگاه، تشکیل جلسه داد که در این جلسه علاوه بر پرداخت مابقی مطالبات بازیکنان درباره آغاز تمرینات، اردوی ترکیه و بعلاوه ماجراهای مربوط به بیرانوند بحث و گفتگو شد.

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1402 بروزرسانی: 12 تیر 1402 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 15625

به "شهریاری و رد درگیری درویش و گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهریاری و رد درگیری درویش و گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید