پیگیر افزایش پلکانی حقوق و دستمزد ها در بودجه 99 هستیم

به گزارش مجله سایه، عضو کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً پیشنهاد خواهیم کرد افزایش حقوق و دستمزد به صورت پلکانی گردد یعنی حقوق هایی که بالا هستند افزایش کمتر و حقوق های که پایین هستند افزایش بیشتری داشته باشند.

پیگیر افزایش پلکانی حقوق و دستمزد ها در بودجه 99 هستیم

به گزارش، علی اکبر کریمی، در ارزیابی از پیشنهاد افزایش 15 درصدی حقوق و دستمزد در لایحه بودجه سال 99 گفت: این رقم، رقمی است که اعتبارات آن پیش بینی شده و طبق قانون ما نمی توانیم در مجلس پیشنهادی بدهیم که بار مالی داشته باشد.

عضو کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تورم افسار گسیخته سال 97 و 98 توضیح داد: با این حال باید کوشش کنیم تا به نوعی مقوله حقوق و دستمزد با وجود فشار های مالی جبران گردد که قطعا ما این کوشش را در مجلس خواهیم داشت. البته باید دانست که تنگنا های در لایحه بودجه سال 99 وجود دارد.

این نماینده مجلس توضیح داد: پیشنهاد ما افزایش حقوق پلکانی برای حقوق های پایین و بالا همانند امسال است این روش هم روشی می تواند به صورت پلکانی موجب افزایش حقوق گردد. قطعاً پیشنهاد خواهیم کرد افزایش حقوق و دستمزد به صورت پلکانی گردد یعنی حقوق هایی که بالا هستند افزایش کمتر و حقوق های که پایین هستند افزایش بیشتری داشته باشند.

منبع: میزان

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2169

به "پیگیر افزایش پلکانی حقوق و دستمزد ها در بودجه 99 هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیر افزایش پلکانی حقوق و دستمزد ها در بودجه 99 هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید